Leapsa de vara

Bai fratilor, am plecat de acasa la 2000 si ceva de km ca sa scap de CALDURA, sunt undeva in nordul Germaniei si ACUM sunt 30 de grade afara, si sunt si ceva norisori care sigur o sa spele caldura mai pe seara, dar pana atunci gandul ma duce la o salataaa de fruuucteee!


Si cum tocmai am primit o "LEAPSA" internetonautica data de Daniel care la randul lui a primit-o de la Emil, am sa-i dau curs acum:

1. Care este fructul tau preferat?
Nu cred ca am un fruct preferat, sa zicem ca am un top si acela ar fi: 1. Capsunile (daca as fi alergic la capsuni as putea sa zic ca AM MURIT FERICIT , bineinteles mancand un lighean de capsuni) 2. ar fi POMELO  un fruct ce face parte din categoria citricelor si e aromat si dulce, mai exotic el asa, dar se gaseste mai peste tot.

2. Care este fructul care te reprezinta cel mai mult?
Um ... cum sa ma reprezinte un fruct? Ca aspect? Sau... sa zicem ca Pepenele Rosu (un prieten a facut o poanta acum ceva vreme pe tema asta, zicandu-mi "Ba.. stii lubenita(pepenele rosu) se taie felii nu se inghite" - apropoul fiind la burtica mea proeminenta :D , ca si caracteristici? Pai dulce sunt (si lipsit de modestie), MARE sunt, verde, mai putin dar :)) mai gasiti voi altele. (cei care ma cunoasteti)

3. Care este fructul care nu-ti place deloc?
Cum citeam in leapsa lui Daniel ceva despre DUDE, pot sa zic ca NU IMI PLAC de loc :D

4. Ce fruct nu ai mancat deloc pana acum si ti-ai dori?
Nu imi vine nimic in minte acum, dar sigur exista ceva fruct ce n-am mancat si as manca:D! Doar sunt GURMAND de pomana?

5. Fructe exotice sau fructe autohtone?
Exotice sau autohtone... nu prea conteaza, sa fie bune, sa fie proaspete, sa fie "relativ" BIO (ca nimic nu mai e BIO 100%) 

6. Asociezi unele fructe cu altceva decat cu gustul lor?
Da, capsunile cu frisca ... ^^ (intrebarea asta are dublu sens, la fel ca si raspunsul meu :D )

7. Si ultima intrebare trebuie sa fie stupida: daca urasti pe cineva si ar trebui sa arunci cu ceva in el, cu ce fructa ai arunca (sa zicem ca nu ai “oua si rosii” si trebuie sa te bazezi doar pe fructe)?
Auuuum... nu m-am gandit la asta, de obicei sunt nonviolent, nu prea DAU cu fructe-n oameni, dar ipotetic as folosii, probabil, ceva fruct care sa pateze, sa doara, dar nu sa provoace leziuni majore! Zic!

One Response so far.

  1. Sa ai o vacanta fructuoasa!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!